I'm alive... almost

Lyckades orka iväg på seminariet, som var det sista att ta igen på delkursen BUSA (Barn och Ungdomar i SAmhället). Vilket innebvär att jag är helt klar med den kursen, yeay! Dessutom fick jag tillbaka mitt  slut-pm, blev godkänd. Misstänker att min miss kostade mig VG:t, hade ju skrivit inledning, var inte nöjd med den så jag tog bort den tills jag skrivit klart. Tyvärr glömde jag skriva in en ny inledning... Eftersom det var enda negativa kommentaren tror jag att det kostade mig VG:t. Men, huvudsaken är att jag är godkänd och slipper komplettera :oD

Mötte upp Peter och Aron i stan, käkade på BK innan vi tog oss till The Scrapbook Store. Hittade massor av roliga dekorationer, köpte några papper, resten får vänta.  Nu ska jag lägga mig och vila en stund, är helt slut. Sedan blir det lite plugg innan vi avslutar Arons besök med massa Halo. I kicked their buts yesterday, *mohahaha*



, , ,

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Nämen hej!! Oj vad längesen, jag tror inte jag har sett dig sedan högstadiet då vi inte ens gick på samma skola. Vad gör du förtiden? Vad har du gjort de senaste...7 årsedan. Oj, det lät verkligen länge.



Ser att du fortfarande har kontakt med Aron och Peter, om de är dem jag tänker på. Vad kul!



Ha de toppen och kul att du hittade min blogg och hörde av dig!!

Kramar Louise

2009-02-10 @ 19:54:04
URL: http://louisesa.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0