Lugn otursdag

Hej på er!

Är extremt trött och seg, tror den senaste tidens krassligheter tagit ut sin rätt. Därför är det väldigt skönt med fredag, så jag har en hel helg att vila upp mig på. Upptäckte dessutom att det är fredagen den 13:e idag...
Peter kom hem ganska sent i natt, runt halv 3 skulle jag tro. De hade haft trevligt, vilket är bra. Även om han väckte mig ur min sömn, mttr.

Idag ska jag läsa lite, men mest ta det lugnt. Ska försöka skriva klart en uppgift och skicka in också, imorgon blir det två uppgifter till. Peter brukar hjälpa mig att diskutera, alltid lättare att ha ett "bollplank".

På måndag har jag tänkt åka till Sala (sista gången!) och på tisdag har jag seminarium 15-17. Tänkte försöka få tag på en studievägledare innan och höra vad de säger. Som sagt, jag vet att jag inte har några problem att ta igen, men frågan är hur jag bäst går tillväga. Det kan de hjäla mig med :o)

Men nu ska jag äta frukost fraför ett CSI-avsnitt, innan  "allvaret" sätter igång. 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0