Omvänd strategi

Efter att ha kikat i planeringen och fått en mindre hjärtattack när jag insåg vilket datum det är, hur kort tid det är tills på tisdag och hur extremt mycket jag har att läsa tills dess, plus att jag ska få det att fastna, bestämde jag mig för att gräva ner mig i soffan och sängen med alla böcker. Ta igen ett seminarie är inga problem, men att göra om tentan är jävligt mycket jobbigare... Så resten av dagen fram tills ikväll kommer tillbringas med näsan i Vägar in i skriftspråket, Tankens mosaik, Språkstimulering, Tematisk Undervisning, Literacy samt Den meningsfulla Språkväven. Sammanlagt ca 1000 sidor, av vilka jag har läsa ungefär 300. Lite kvar med andra ord... Bara att sätta igång!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0