Poesiskrivande

Jag har nu gjort klart min lektionsplanering i
poesiskrivande för åk 2. Imorgon har vi seminarium om detta,
och sedan har man en vecka på sig innan den
behöver skickas in. Vilket innebär att jag bör kunna skicka in den
imorgon kväll, ifall jag kommer på någon idé efter seminariet.
Well done! Trodde inte jag skulle få klart den ikväll, men
Peter satte sig i fåtöljen med piskan i högsta hugg ;o)

Kan erkänna att det var svårt att göra en lektion på 45 min, tur
att man fick ta med efterarbete också. Valde att göra ett slags
temaarbete om Världens barn och deras rättigheter, sammanlagt ca
2-3 lektioner skulle det ta att göra hela temaarbetet. Inte så farligt ändå.

Nu tycker jag att jag har förtjänat att få sova! Fast först ska jag nog
fladdra lite med ögonfransarna åt Peter så jag får lite ryggmassage =)





, , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0