Röntgenbesked

Tydligen så har jag små fragment (?) av stenar kvar i höger njure, fick röntgenbeskedet idag. Misstänker att det är grus som krånglar nu. Idag har jag inte alls mått bra, kräktes efter frukost och fick ta medicin igen. Mått illa hela dagen och varit trött och seg i huvudet. Har legat och slumrat i soffan nu ett tag. Ska skriva en uppgift tills imorgon lite senare, och tvinga iväg mig imorgon.

Är lite störande det här med leder och njursten. Är inte tillräckligt sjuk för att kunna sjukskrivas, jag kan ju studera mellan perioderna, och läsa hemifrån. Men tillräckligt ofta för att det ska bli lite jobbigt att missa seminarier. Hoppas bara att njurstensmedicinen fortsätter fungera och minska ner bildningen. Jag tycker ju att det är kul att plugga, särskilt den här kursen är jätteintressant. Mttr. Det är bara att fortsätta hoppas och fortsätta göra mitt bästa i studierna. Det brukar räcka rätt långt...




, , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0