Seriös Student, var är du?

Har lyckats få ett hyfsat hum om ca 30 begrepp, vilket fortfarande bara är hälften av de vi ska kunna. Huvudet vill inte alls samarbeta, har läst till och från hela dan utan större succé.

  Målet är att läsa ca 70 sidor till idag, men tror jag lägger mig vid 21 och läser i sängen. Ska upp tidigt imorgon, sista dagen i Sala (hurra!) och sedan får jag plugga vidare på eftermiddagen. Synd att jag blir åksjuk av att läsa i buss (inte för att jag orkar så tidigt, brukar somna istället). Förlorar ca 5 timmar viktig pluggtid.
Okej, det är inte hela världen om jag inte skulle bli godkänd, finns ju alltid omtentan, men det vore väldigt skönt att få det överstökat.

Är lagom fuskigt, under den tiden som har gått sedan terminsstart, har Peter läst en bok, och jag nio! Vi läser båda en A-kurs... Nej, ska ta det lite lugnt, läsa några bloggar och sen börja tänka på mat. Blir hamburgare ikväll. Peter och Aron spelar (surprise), kanske ska gör dem sällskap en stund.



, , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0