Söndag

Återigen söndag, känns som om tiden bara går fortare och fortare. Vi har tagit det lugnt, ätit pizza och tittat på Gökboet. Första gången jag såg filmen, har sett den som pjäs uppsatt av esteterna i Skara för sisådär 4-5 år sedan, så det var på tiden att jag såg originalet.

Om ett tag ska jag sätta mig och skriva ner lektionsplaneringen, väntar på att mamma ska ringa tillbaka och tala om ifall hon fick tag på en sångtext eller inte. Är en ganska kul, men svår uppgift eftersom jag inte har någon praktisk erfarenhet av att jobba med 7-åringar (förutom när jag fick hjälpa till i F-2 när jag var 12, men har inga direkt behjälpliga minnen från den tiden). Känns ändå ganska lugnt, borde inte vara några problem med att bli godkänd. 

Examinationsseminariet är mellan 10.15-12.00 imorgon, sen får jag se om jag kan prata ikapp mig med arbetslaget efter det, nästa fredag ska vi lämna in en läromedelsanalys. Annars blir det hem och läsa inför tisdagens seminarium =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0