Världen är full av idioter

Men nu slipper jag snart en till. Den där läraren jag har berättat om tidigare vill säga. Han är fullständigt inkompetent vad gäller att svara på frågor i mail, ställer man en fråga ignorerar han den och skriver något helt annat. Först ger han en liten uppmuntran, för att sen trycka ner och dumförklara en i nästa mening. Människa!

Men allt jag behöver nu är ett registrerat betyg, så slipper jag honom sen. Vilket ska bli otroligt skönt!
Nu ska jag strax knata iväg till bussen och seminariet Att skriva med egna ord. Lunchlådan är fixad, grekisk sallad. Arbetslaget ska sitta och diskutera läromedelsanalysen sen. Hörs i eftermiddag/kväll!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0