CSI

Jag tror vi hann med ca 6-7 avsnitt av CSI ikväll, just nu diskar Jenny och Peter torkar. Jag är mycket aktiv (nyser och hojtar glada tillrop från datorn) eftersom jag är en så vänlig själ. Vi har fått i oss Herrljunga cider (en av de godaste) cola, koreansk kycklinggryta med sallad, honungsmelon och chips till efterrätt. Very nice indeed!

Dessutom tipsade Sofia mig om Scrapbooking Heaven. Eller The Scrapbooking Store heter den, men efter att ha tjuvkiat på hemsidan (www.thescrapbookingstore.se) och efter vad Sofia sade stämmer nog det första ganska bra.


Tanken är att vi ska åka med 10.10 tåget in till huvudstaden och hämta hem ringen imorgon. Känner mig mycket bättre nu ikväll från förkylningen (måste bero på all chili, vitlök och honung jag stoppat i mig) så det ska nog gå bra. Sedan hade jag eventuellt tänkt baka lite frukostbullar på eftermiddagen, om jag lyckas hitta receptet vill säga. Vi har ju städat idag. Hrm...



Kikade lite snabbt på danserna från Let's Dance. Morgan är rätt grym, men så är han ju akrobat med knycket i höfterna och studsen i knäna... Gillar Magnus och Annika också, men annars känns det rätt lugnt att "missa" själva programmet, haha.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0