Hem ljuva hem!

Nu har vi varit tillbaka i Uppsala sedan igår eftermiddag, och trots att vi halvt om halvt fryser ihjäl är det väldigt skönt att vara hemma. En tripp till Ikea igår med Johnny och Ulla resulterade i nya gardiner (äntligen!) och en spegel, som vi imorse satte upp på sovrumsdörren. Storhandling på Maxi blev det också, innan vi begav oss till Marco's för middag. En krämigt god svampsoppa med champagne till, Fylld paprika med basilikacréme till huvudrätt samt blodapelsin- och kaktuscitronsorbet till dessert. Gott, men jag blev fullständigt proppmätt!

Johnny och Ulla åkte direkt efter frukost imorse, och Peter och jag däckade ett tag i soffan innan vi gjorde falska köttbullar. Nu sitter han och kikar på sin julklapp, första säsongen av Dexter, och jag uppdaterar bloggen (=

Tänkte lägga upp några bilder från lovet om en liten stund, om kameran vill samarbeta alltså...

Förresten har en gammal kompis till mig fått barn! Kristin har fått en liten jenta, Sofie den 11 december, jättekul! Pepsis födelsedag också, hihi.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0