Hemtentan och uppgiften inskickad

Fråga mig inte hur det gick till, men jag har gjort klart den. Den hemska, sega, vidriga hemtentan har jag lyckats klara av på en dag. Och nu är jag precis slut, och extremt chokladsugen. Ska snart försöka komma på något att äta, magen börjar protestera eter två espressos, tuggummin och frukt. Åt bakad potatis med vitlökschampinjoner till lunch, men det var lääängesen nu... Men vilken lättnad att den är inskickad! Nu är det bara att vänta på domen! Tror iaf att jag fick till fullständigt korrekta källhänvisningar, han ska ju tydligen vara extremt petig på den punkten. Mitt huvud bara snurar av värdegrund, läroplaner, hållbar utveckling, genus, mångfald.... Ahhh! Sluta!

Tur att jag haft sällskap av bra musik från youtube iaf. Coldplay, och mitt favoritdystra underbara Saybia. Jag är klar! Med det värsta jag hade kvar att ta igen! Hip, hip hurra!!! Nu stänger min hjärna av för idag, och kanske imorgon... Men jag lovar att jag kan blogga fast jag är hjärndöd =)

Kram på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0