Intensiv vår

Det kommer bli en intensiv vår, ser jag när jag nu har satt mig in i schemat ordentligt. Eller, har bara fått schema t o m 25 mars, men eftersom mattekursen börjar sen så blir det minst lika intensivt då... Men det verkar ändå både intressant och roligt, så det ska nog gå bra :o)

Och bara det passar för skolan, så kommer jag ha mina sista VFU-dagar 29-30, vilekt innebär att jag hinner klart innan 31 jan, som var mitt mål. Hoppas, hoppas! Dessutom hade jag ytterlige flyt, är ledig när jag ska röntgas, och missar bara ett frivilligt så kallat ytterligare moment när jag ska på läkarbesök. Hurra! Lite tur känns skönt att ha iaf.

Sedan har vi ju all planering, bokningar, och allt annat som hör till D-Day. Jättekul, men tar en del tid. Tack och lov att vi valde den lilla varianten och inte den stora. Det hade aldrig gått, skulle tagit mängder med tid, som vi inte har.


Ser fram emot att hämta ringen om ett par veckor. Ska bli kul att se hur den blir i verkligheten, inte bara i våra huvuden. Peter tänker nog skaffa en ny i samma modell, fast utan stenar.

Väntar med spänning på att klänningen ska "trilla" ner i brevlådan (snarare hämtas ut på Ica Väst, men iaf) och se hur den blir.

Ska förresten på tjejmiddag med några ur klassen fredag kväll, vi ska fira att den hemska kursen äntligen är över. Eftersom jag måste gå på dramapasset, så blir det en lååång dag för mig, hihi. Ska för säkerhets skull börja fila på slut-PM:et redan imorgon kväll. Har faktiskt tjuvstartat, och skrivit första meningen...

Men nu ska jag lägga iordning grejerna, och sen krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. Tiiidig morgon imorn. suck...



, , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0