Nya färger?

Tänkte snart byta färger på bloggen, men vet inte riktigt hur jag vill ha det. Tänkte höra om någon har något förslag? Lutar åt grönt, som min blivande svärmor (now that feels wierd. Nice, but weird) brukar påpeka så är jag en väldigt grön person. Men det är ju faktiskt en och en halv månad kvar tills det är officiellt vår, och grönt är ju en ganska vårig färg... Funderar på att byta lite bilder i headern också. Frågan är väl mest när jag ska få tid att leka lite...

Nu ska jag iaf återvända till pluggandet en stund till, jag bara längtar efter att kasta mig in i en diskussion kring situationell och pluralistisk epistemologi. Vem gör inte det? ;oP


,

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag håller med blivande svärmodern, om jag tänker på dig så är det mycket färggrant och gärna grönt. Men du får nog vänta tills februari innan du byter till vårig design. Lite väl tidigt innan :P

2009-01-13 @ 17:29:53
URL: http://gurko.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0