Pysslande

Röntgen imorse var snabbt avklarad. Givetvis var det en riktigt snygg kille, som jag fick ligga med byxorna nere vid knäna för. Tur att jag hade mina snygga trosor på mig, haha!

Sedan gick jag och Jenny runt på stan och väntade på att affärerna skulle öppna. Köpte ett par ark till och lite dekor till scrappandet.

Åkte hem helt slut, letade litteratur på nätet, beställde några böcker, för att sedan göra min första scrapbooking layout. Blev faktiskt riktigt bra, skulle visat er om kameran velat samarbeta, men det ville den inte.

Nu ska jag äta lite pasta med kantarell, och däcka i soffan.  Hörs antagligen inte förrän imorgon, om jag inte mirakulöst lyckas hitta lite energi gömd i lilltån (=

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0