Såå trött!

Vilken fruktansvärt lång och seg dag! Och den är långt ifrån slut... Har precis fått i mig det första ätbara sedan frukosten för nästan nio timmar sedan, en tonfisksub från Subway. Provtagning, plugg i biblioteket och sedan 3 timmars seminarium på det. Fy f*n!

Och nu ska jag läsa massa texter och reda ut begrepp till seminariet imorgon. Har iaf fått klart att jag börjar inriktningen på måndag 12.15 i Aulan. Alltid något. Hade hoppats på att inte börja förrän torsdag, så jag kunnat ha de sista VFU-dagarna och en ledig, men men. Inte mycket att göra något åt. Får försöka planera in praktiken så fort jag fått ett schema.


Nu ska jag däcka i soffan en kort stund innan det är dags att sätta igång igen. Mjuff.


, ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0