Sagan om ringen - Hemkomsten

I lördags var vi och hämtade ringen. Det var jättespännande att äntligen få se hur den såg ut färdiggjord. Och den motsvarade minst sagt förväntningarna! Peter och jag är mer än nöjda, ska bli helt underbart att få ha den på sig sen i juni. Peter beställde en ring till sig själv också, i samma modell. Lite roligt, vi har exakt samma ringstorlek, så han fick prova min ring innan jag hunnit göra det, bara så smeden skulle mäta storleken. Den såg lite rolig ut på hans finger, passar mycket bättre på min :oP

Känns väldigt skönt att ha både ring och klänning hemma nu i alla fall. Lite som att det blir verkligare och verkligare för varje dag. Är bara 4 och 1/2 månad kvar. Hurra!

När vi kom hem satt vi och myste i soffan och bara tog det lugnt.



Levande ljus och en del av inköpen från Stockholm.



, ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0