Skön kväll till slut...

Vi lyckades hitta present till Josse förut, och hon uppskattade den, hihi. Tyvärr påstod kameran att det var slut på batterier (fast jag precis satt i nya, men det är ju inget fel på kameran!) så det blev inga bilder. Vi har spelat golf och bowling på wii. Josse åkte hem vid 20, och Jenny ska vi kasta ut vid 21, eftersom det är en tidig morgon för mig imorgon. Sala, welcome me back!

Rubriken syftar på en del allmänt trassel med läraren, som jag berättat om tidigare (tror jag?) och en del annat. Mycket runt omkring just nu. Då är det skönt att kunna slappna av med sina vänner, thank you guys :oP Vi har bestämt oss för att fira Josse på Wärmlands på fredag, och Sofia hänger också med, jättekul! Blir nog skönt att komma bort en kväll och tänka på annat.


Men nu ska jag återgå till att spöa Peter och Jenny i tennis ;o)

Godnatt på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0