Träningsvärk!

Uppenbarligen är Wii Sports ett ganska bra träningspass. Jag har träningsvärk i armar, axlar och rygg efter lite intensiv boxning och tennis igår. VIlken tur att Jenny och jag ska iväg på första spinningpasset i eftermiddag...
Tänkte hoppa in i duschen en snabbis eftersom mitt hår lever sitt eget liv idag, och enda sättet att få ordning på det är att dränka det i vatten...
Sedan bllir det fortsatt städdag. Som tur är slipper jag laga mat idag, har låda och en bit hemgjord grönsakspizza kvar från igår kväll, yeay! Ingen matlagning = ingen disk

Eventuellt ska vi in till stan och gå på bio ikväll, men vi har inte bestämt någonting. Det lutar åt Australia, nån som sett den?






,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0