Trött som en björn väckt ur sitt ide...

Ungefär så känner jag mig. Har varit uppe i 16 timmar nu, har värk i lederna, lite feber och är fullständigt slut.
MEN, jag har roat mig lite i eftermiddag/kväll. Jag har gått igenom vilka foton som ska framkallas, och lagt en beställning. Eller vi tog den i Peters namn, då han fick 100 bilder gratis. Det gillar vi! Sedan har jag sorterat min pyssel/scraplåda lite, har ju inte hunnit göra några layouter än, eftersom inga bilder varit framkallade. Men nu så kommer jag snart kunna sätta igågn. Nästa helg, och måndagen därefter har jag en hel del ledig tis, då tänkte jag börja experimentera. Ska bli jättekul att komma igång och skapa. Det blir så personligt då också. Mycket roligare än ett vanligt fotoalbum. Tänkte börja med ett album som spänner över främst sommar och höst 2008. Sen får vi se vad det blir...

Ska även troligen lägga en beställning från Panduro, om inte Uppsala Färg (som är återförsäljare) har det jag vill ha. BLir nog en sväng till stan på söndag, tidigast. Måste komma igång med PM:et, men har verkligen ingen inspiration. Har kommit på ca 30 ord. Det ska vara 1500-2000...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0