vila upp sig

Är hemma och vilar upp mig idag. Vi låg vakna och pratade ganska länge igår. Insåg att jag måste ta hand om mig själv också, och inte bara köra på som vanligt. Kollade också upp hur jag ligger till med studierna, och det är väldigt, väldigt lugnt. Så nu behöver jag bara få schemat för vårterminen, så jag kan planera in det sista som är kvar att ta igen, hela tre saker...
Planerar att börja på slut-PM:et nu i helgen, då kan jag vara ledig nästa helg, vilket nog är skönt efter den sista, fullproppade veckan. Trodde ju att jag skulle sitta med hemtentan, men eftersom jag skrev klart den i tisdags behöver jag inte bry mig om den nu iaf. Peter ska cykla iväg till Akademiska och hämta provtagningsgrejer åt mig, samt en bok på BMC, men först ska vi äta lunch!


It's not the world that's out of order, it's me, it's me...






Har lagt in den förut, men gör det igen. Min absoluta favoritlåt.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0