Back to reality

Hade satt deadline kl 18.00 igår kväll, tjugo i var jag klar! Har ingen som helst aning om hur det kommer gå, men just nu bryr jag mig inte. Just nu har jag fullt upp med att svära över choklad, hutlösa fotografpriser och knölen på Emils tass. Silverfärg som inte är silver, huvudvärk som vägrar ge med sig och saker som helt enkelt inte vill samarbeta.

Men annars är allt bra! Mika och jag sitter i köket med varsin dator och väntar på pizzabudet, dvs Peter. Efter det ska vi spraya, hälla, kleta, handla, hacka och trycka. Det blir en eftermiddag fylld av verb helt enkelt!

Tyvärr har jag ju inte sommarlov riktigt än, måste ta mig igenom salstentan i Uppsala på torsdag först.  Funderar över när jag ska stjäla tid att plugga inför den, blir nog lite imorgon, lite på söndag, mycket på tisdag och ännu mer onsdag kväll i Uppsala. Vill bli godkänd, både på denna hemtentann och på salstentan, för det innebär att jag slipper matematiken!!! Vem kunde anat att jag skulle läsa matematik på universitetet, när jag svor på att aldrig läsa matte mer så fort jag blivit godkänd i B-kursen på gymnasiet. Det blir helt enkelt aldrig som man tänkt sig.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0