Förkylningen kom ikapp...

Feber, halsont och lagom bläh. Men det gör väl inte alltför mycket, klarade mig över den viktigaste dagen åtminstone! Idag var Peter och jag en sväng till Lidköping, vi skjutsade Aron, och sedan åkte vi ut till Spiken och köpte med oss varmrökt najadlax hem till lunch. TIll mig, Mika och Pappa alltså, Peter och Aron köpte lunch på SG Grillen i Skara. De förstår ju inte att uppskatta varmrökt lax någon av dem.

Efter lunch låg jag och vilade en stund, och nu sitter jag vid köksbordet och fryser. Det är strålande sol och ganska varmt ute, men det märker givetvis inte förkylda jag av...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad gott med rökt fisk! Det var längesedan jag var på spiken och mumsade fisk i solen :)

Krya på dig

2009-06-17 @ 22:33:47
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Jenny

mm lax är alltid gott! hoppas att den hjälpte dig att bli frisk haha. kram kram!

2009-06-21 @ 17:25:03

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0