Update

Jag har inte övergivit er! Det är fullt upp här omkring nu, och jag har fått sätta bloggen i andra, ja kanske tom femte hand =)

Men efter nästa helg lovar jag att uppdatera med bilder av både bröllopet och förberedelserna. Vill/kan inte lägga ut massa bilder nu då det ska vara lite hemligt för de gäster som läser bloggen, alltid kul med lite överraskning!

Idag har iaf Peter och jag gjort en del av efterrätten, och sedan har Ulla och jag fixat det som behövdes fixas med klänningen. Blir nog riktigt bra till slut! Nu längtar jag tills på fredag, då tentan är avkjlarad, jag är tillbaka i Axvall och Mika och jag ska dekorera. Då börjar också mitt sommarlov!

Nu kan jag inte göra så mycket mer än att plugga idag, och det är jag alldeles för trött för! Ska sätta mig med en skål vatten och genomgå min mirakelkur för naglarna istället. Låuter betydligt mer lockande än att läsa om abstraktionsprincipen...


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jenny

åh det ska bli så spännande och se vad ni har hittat på!! jag har redan förvarnat korre om att jag tänker sjunga hela vägen ner hehe...kram kram på er och lycka till på tentan!!

2009-06-08 @ 14:44:18

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0