Däckade

Peter och jag gick en solskenspromenad, åt lunch och sedan däckade vi i sängen, båda med rejäl huvudvärk. Därför föll det sig naturligt att inte gå i eftermiddag (jag vaknade för en kort stund sedan). Å andra sidan är det väl inte så konstigt så som vi har stressat och pluggat den senaste tiden. Trots att jag tog två panodil zapp och har druckit en massa har jag lika mycket huvudvärk, Peters försvann efter sovstunden, mttr.

Nu är planen att baka en kladdkaka (bästa receptet, går itne att mysslyckas) och sedan ta det lugnt i soffan. Peter ska iväg på tentafest om ett par timmar. De skulle käka pizza och fira hemma hos en tjej, och sedan ev fortsätta ut. Vilket innebär att jag får en lugn, skön kväll för mig själv. Hurra!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0