Det tar sig!

Nu har jag suttit en stund framför datorn och skrivit ner alla recept i rätt mängd inför bröllopet. Har alltid älskat matlagning, men det här är nog det roligaste jag har planerat, hihi. Samtidigt som jag räknar dansar jag loss till Stay the Night med Alcazar, en riktig vitaminkick i musikform :oP

Tänker inte gå in på några närmre detakjer angående maten, men jag kan avlöjs att det blir mycket frukt, chili och annat spännande. Vi har inte Karibisk Barbeque för intet.... Lovar att ni får reda på allt (nästan iaf) efter bröllopet.

Det jag funderar på mest just nu är skor och bukett, annars är allt  klädmässigt fixat till både Peter och mig. Eller han ska ha en vit skjorta också, men det är lätt ordnat.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, och sen tigga lite massage av Peter. Gympan gick hårt åt ryggen idag...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0