God mat och bra film

Nu har vi sett på Slumdog Millionaire, riktigt bra film, se den när ni får tillfälle! Dessutom har vi ätit god mat, även om jag råkade missbedöma styrkan på chilifrukten, hehe.



I Love Asia... Minst sagt :oP


Quorn spett med mango, syrlig champinjonsallad och krämigt kokos- och melonris.
"Grabbarna" fick kycklingspett. Gott var det!


Matkorgen jag fick i present! Fylld med massor av gott. Tjuvstartade igår och åt upp påsen med macadamianötter... Ville ju inte att de skulle bli dåliga *erhm*

Längst bak till höger skymtar en flaska, vitt vin, som jag funderar på att testa ett glas ikväll. De andra har ju festat loss på Staropramen så, hehe.


Nu ska vi nog titta på min favoritfilm alla tider. Den enda film som faktiskt får mig att gråta (brorsan också, haha). Har en slags hatkärlek till filmen, men har bara sett hela en gång, för ungefär 7-8 år sedan. La Vita é Bella, med Roberto Benigni som den underbart humoristiske Guido som lyckas få sin "Principessa", men hamnar i koncentrationsläger med sin son. För att inte skrämma sonen låtsats han att det är en lek... SE DEN om ni inte har gjort det!

Nu hörs vi inte förrän imorgon :o)

Kram från en numera 22-årig bloggare =)




 , , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0