God Morgon!

Vilken strålande morgon, älskar att väckas av solen som letar sig in genom persiennerna! Är dessutom bara -1 grad än så länge, och det ser ut att bli plusgrader. Är fortfarande helt slut efter denna intenseiva tenta/examinationsperiod, och känner mig ganska mör. Helst av allt vill jag göra en termos varm choklad och leta reda på en mossig sten i skoen, och bara sitta där med solen i ögonen. Nu har jag visserligen inga termosbyxor så jag skulle nog bli ganska kall om baken, men ändå. Man ska njuta av de små sakerna! Men än så länge är det ingen vila. Det är Introduktion och föreläsning i eftermiddag (även om en del av mig funderar på att skippa den) så jag hinner heller inte gå och gympa. Jag vill gå och gympa! Har ju äntligen kommit igång, och tycker inte alls om att jag inte gympat sedan i lördags, kroppen skriker efter att få röra sig ordentligt. efetrsom Peter dessutom slutar om 13 minuter kunde vi fått en heldag i solen. Vi får se vad som händer...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0