Hemma igen



Kom precis hem från stan. 45 min-introduktionen var precis som jag trodde ganska värdelös i sig, men läraren vi har nu verkar väldigt trevlig och intressant. Mötte upp Peter i stan, han slutade också 12, så käkade vi lite lunch. Lite minishopping blev det innan jag åkte hem. Ett blått hårband (är fruktansvärt irriterad på mitt långa hår nu) två olika slags rhinestones till scrappandet, och ett dekorark. Peter tyckte det var riktigt snyggt, jag höll med, så kom vi på att det kunde vara roligt att använda tillsammans med ett kort från bröllopet längre fram, är ju inte alla brudpar som hamnar på förstasidan av The Daily Press, hihi.
Peter köpte sig ett nytt kollegieblock, och en ny penna till mig. Sen gick han mot biblioteket, och jag tog bussen hem. En paketavi väntade i brevinkastet, den som jag visste skulle komma idag. Kanske visar senare, om kameran vill fortsätta samarbeta vill säga...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0