Jösses!

Det finns tydligen folk till allt. Min lilla kommentar om att jag tyckte parodin på Ryssland var underhållande uppskattades inte. Eller, det var  lite svårt att säga. Fick en kommentar, först med en liten text på ryska som egentligen inte sa så mycket (läste ryska i två år, för tre år sedan, vilket kan göra det svårt att förstå den fullständiga innebörden) med en efterföljande text.
 Den efterföljande texten var en rasistisk/nazistisk hyllningssång till bl a Hitler. En person som jag tar starkt avstånd från, texten fyllde mig med avsmak, och jag tänker definitivt inte godkänna kommentaren. Den som kommenterat hade även lämnat en adrres, som visade sig leda till en youtubevideo. Videon var Vinterland av Sarek, och efter att ha lyssnat på texten lite snabbt insåg jag att den vidriga nazisthyllningen helt enkelt var en omskriven variant av denna. Fy Fan! Om ni nu ska ha era åsikter, får ni väl ändå vara tillräckligt intelligenta för att skriva era egna kampsångar, och inte stjäla andras musik! Skärpning!
Och jag kommer aldrig någonsin tillåta kommentarer som på minsta vis förtrycker/diskriminerar/terroriserar/våldför sig på någon levande varelse över huvudtaget. Jag hör till dem som anser att alla är lika värda. Godnatt.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0