Mer skor, och mer pengar!

Förutom bröllopsskorna köpte jag ett par textilskor på Skopunkten, en vit tröja på New Yorker (som jag fick billigare för att det var en fläck på, haha) och en duschkräm som luktar piggelin från H&M (fick även den billigare eftersom den var felmärkt). Döm om min förvång när jag kom hem och kollade kontot, för att upptäcka att det fanns mer pengar efter shoppinngen, än innan! Kikade på historiken, och upptäckte att jag fått reseersättningen för VFU:n. 562,50 :- välbehövliga kronor. Klirr i kassan! Visserligen lade jag ut 750 spänn på busskort, men man får bara tillbaka 75%, och just nu är vi bara glada för extrapengar. Köpte ju busskortet i början på oktober förra året...
Ytterligare en glad nyhet fick jag på studentmailen, min lektionsplanering fick 3,5 poäng av 4 möjliga! Verkar bli en riktigt bra kväll med andra ord. Alla räkningar är betalda, pengar insatta på sparkontot, har shoppat lite grann och har ändå 1100 kr i "fickpengar" resten av mnaden. Me like!!!



Mina nya textilskor. Blev gråa eftersom det inte fanns svarta. 99:- hos Skopunkten



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0