Motivation sökes!

Har inte pluggat hälften så mycket som jag har tänkt. Känner mig oroväckande lugn inför tentan, det brukar alltid gå bättre om jag känner mig lite nervös. Har visserligen läst igenom papprena flera gånger, men lyckas få motivation att sätta mig ner och skriva ner vissa saker också. Kan iofs bero på den extrema huvudvärk jag fick nu i eftermiddags (inga tabletter har vi hemma heller) och det minst sagt underliga vädret. Vild snöstorm ena minuten, för att bli srålande solsken och blå himmel, för att sedan återgå till vildare snöstorm. Så har det hållit på hela dagen. Hmm...
Nu sitter jag iaf med en våffla som jag gjort mig, tog bara en nu så kan jag fika med Peter när han kommer hem från tentan. Han får bara sitta en timme till så, får se när han dyker upp...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0