Så irriterad!

Kan börja med det positiva, vi fick 5/6 poäng på redovisningen, och var jättenöjda. Det var inte alla grupper som blev nöjda med sin poäng, tror några tom tänker överklaga. Fast utifrån den feedback vi fick så förstår jag varför vi fick högre, tror en grupp till fick samma poäng.

Nu till irritationsmomentet. Min lärare har inte ens tittat på min lektionsplanering, vilket innebär att jag inte har fått någon feedback inför tentan på onsdag, vilket i sin tur innebär att jag inte har en aning om i fall det var en bra, mindre bra eller dålig planering. Lektionsplaneringen fick hon för tre veckor sedan... Blir såååå irriterad! Nu vet jag inte alls hur jag ska göra på tentan, vad jag kunde förbättra elelr hade missat att ta med. ARRGH!

Dessutom mailade jag en annan lärare, hon som ska sätta betyg på VFU-kursen förra fredagen, och har ännu inte fått svar. Lärare på universitetet är skyldiga att svara på mail inom 3 arbetsdagar, om de inte skickat ut automatiskt mailsvar om att de är upptagna/bortresta.

Plus att jag mailade nuvarande kursansvariga för drygt två veckor sedan och frågade hur det blir med det jag missat. Inget svar därifrån heller. Så för stunden har jag en sån där extremt irriterad klump inombords som bara vill hoppa ut och explodera över alla inkompetenta människor.
Men det går nog över om en stund, hoppas jag.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0