Studierna går vidare!

Det verkar som att jag har tur, de seminarierna jag missat kan jag ta igen nästa period utan att det krockar med något! Denna gången var det lätt att pussla med scheman :o). Vilket innebär att så länge jag klarar mattetentorna (vilket jag gett mig fan på) så kommer jag vara klar enligt tidsplanerna. Sedan kan jag inte helt bestämma mig för om jag ska läsa B-kursen eller inte, annars lutar det åt drama eller engelska till hösten. Beslutsångest? Bara lite. Tror det blir B-kursen, så länge jag blir godkänd.

Räknade ut att jag kommer ha min lärarexamen innan jag har fyllt 25. Färdigutexaminerad lärare vid 24 års ålder, me like! Det bästa är att Peter troligen tar examen samtidigt, vilket innebär att vi kommer gå i samma examensklass, haha. Kommer underlätta något enormt när vi flyttar härifrån...


, ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0