Tenta, tenta, tenta

Ja, förmodligen kommer jag inte vara så närvarande på bloggen de närmaste dagarna. Nu är det nämligen tentaplugg som gäller för hela slanten, både för mig och Peter. Peter har tenta på tisdag, jag på onsdag. Lägenheten ser ut som den brukar göra under en tentaperiod. Som ett mindre bombnedslag...
  Men det är inget att göra åt för stunden. Ska försöka plocka iordning lite på disken imorgon, och åtminstone strukturera upp röran lite innan jag återvänder till mina instuderingsfrågor, begrepp och planeringar. Så ha överseende, gott folk! Jag återkommer full tid på onsdag kväll! Tills dess kanske ni kan få höra några desperata, ångestfyllda skrik här i bloggen med jämna mellanrum...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0