Tömd på kunskap

Tror faktiskt att tentan gick riktigt bra, borde iaf bli godkänd om inte något väldigt mystiskt har hänt. Just nu känns det som all kunskap är borta, fast när jag tänkter efter lite så finns allt fortfarande kvar, vilket är ganska skönt.  Solen strålar, det är jätteskönt ute, men jag är för stunden för trött för att orka utnyttja det. Gick faktiskt runt på stan lite, köpte ett par badbomber från Lush och en Subway Veggie Delite. Provade en ny dressing, Chipotle Southwest, och den blir nog en ny favorit. Precis lagom sting så det bränner lite i kinderna =)

Men nu ska jag beställa lite grejer till D-Day, och sedan vila! HAr introduktion till mattekursen imorgon eftermiddag, men på fredag är jag LEDIG :oD

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0