Plugg, naglar och simning

Idag har varit en väldigt effektiv dag än så länge. Mellan 10 och 13 satt vi och jobbade med temaarbetet, sedan mötte jag Peter inne i stan. Det blev en macka på Subway, innan vi gick vidare till Kicks. Jag ville få tag på Depends Mirakel kit för dåliga naglar, eftersom mina bara går sönder nuförtiden. Ska därför prova och se om de blir bättre.

Efter minishoppingen blev det simning. Simmade på ganska ordentligt idag, så kroppen känns lite mör du =)
Resten av dagen ska jag nog ta det lugnt, fortsätta med bröllopsplanering och bara vara. Sista inbjudningskortet blev ivägskickat idag, så nu är det bara själva bröllopsförberedelserna kvar.



, , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0