Vinterkräksjuka?

Det verkar som att jag har drabbats av vinterkräksjuka, alt (förhoppningsvis) vanlig magsjuka. Tillbringade morgonen med att kräkas, vilket definitivt inte är mitt favoritnöje. Lugnade sig framåt dagen, men har fortsatt ont i magen. HAr vilat och tittat på teve om vartannat, samt grejat lite med plugg när jag orkat. Peters fina kommentar var ungefär: "Du ser inte ut att må så bra!". Menar ju det... Har iaf lyckats få i mig lite mat, som har stannat där den ska dessutom :o)
Nu funderar jag på vad vi ska äta på min "fölsedag". Jag har lyckats glömma bort (förtränga?) att jag fyller, men människor runtomkring lyckas påminna mig. Aron och pappa kommer ju upp på fredag, de ska med Peter och Josse gå på Metallica på söndag. Då passar jag o Jenny på att äta räkor :oP.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0