34 Dagar kvar

Ja, nu är det inte långt kvar tills bröllopet! Både Peter och jag börjar bli väldigt förväntansfulla. Vi åkte hem till Axvall/Skara över Valborg och hjälpte till med garaget. Det blev spacklat, slipat och målat, jag sprayade lite också vilket var det roligaste!

På fredagskvällen hann vi även med att gå på bio jag, Peter och Aron. Vi såg Wolwerine, och jag kan definitivt rekommendera den till alla X-Men fans (eller till de som mer än gärna ser Hugh Jackman utan kläder). Riktigt skön film, vissa småmissar men helheten var bra!

Tyvärr slutade helgen med att jag blev inlagd på KSS söndag-måndag, stenar som spökade ordentligt igen. Orkade dock följa med i bilen till Uppsala, och Jenny gjorde mig sällskap medan de andra var på Metallicakonserten i Globen.
Sedan dess har det varit vila och grupparbete som gällt. Har faktiskt också unnat mig att läsaför mitt egna nöjes skull. Har läst ut John Marsdens Imorgon när Kriget kom-serie, och nu även börjat på den fristående fortsättnignen han skrivit. Har ni inte läst serien rekommenderar jag strakt att göra detta. Läste den när jag var yngre, men är glad att jag läste om den eftersom jag glömt nästan allt, och för att den är så bra.

Nu ska jag äta lite ananas och fortsätta läsa lite. Peter spelar Xbox för fullt så han är ganska onåbar (ungefär som jag när jag läser, haha). Kram på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0