Are you Lonesome, Tonight?

Det kommer iaf jag att vara. Peter åker strax efter 12 med bussen till Enköping, sen tar han tåget mot Skövde. Imorgon tidigt åker han och Johnny till Tyskland för att inhandla diverse flytande varor. I won't see him until Monday. Så resten av dagen kommer jag tillbringa med att städa lite, plugga lite och troligtvis lägga mig på en filt i solen. Det är redan 20 grader varmt, sjukt härligt!

Försöker bestämma mig för om jag ska ta med mina skönlitterära franskaböcker. Börjar bli lite sugen på att ta tag i mina två U:n, och eftersom jag har hea sommaren på mig tänkte jag fräscha upp franskan. Älskar ju språk, och har inte helt kunnat acceptera hur det gick första terminen här i Uppsala. Även om jag avslutade med ett VG, så vill jag ändå läsa om de två andra kurserna. Får se vad jag bestämmer mig för. Det skadar ju iaf inte att läsa franska klassiker på franska, hehe. 

Nej, nu ska jag hjälpa Peter att städa det sista. Hörs senare!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0