Fredag!

Gick upp kvart i åtta, duschade och sedan har jag ägnat mig åt mina naglar. Målade mitt favoritlack på tårna, Poppy Pink från H&M (finns inte kvar längre, snyft!) och oljade in nagelbanden på fingrarna. Bestämde redan igår kväll att jag skippar föreläsningen idag till förmån för lite viktig shopping. Ska försöka hitta en behå och ett par örhängen till bröllopet. Samt spana in H&M, har ju presentkort där. SKa även fika med Ana, ska se om hon vill hänga med på shoppingturen också.

Att införskaffa under dagen:

  • Behå till klänningen
  • Diskreta örhängen som passar till halsbandet
  • Vit cardigan på H&M?
  • Bikini på H&M?

Har haft ögonen på en bikini ganska länge nu...


Bikini från H&M WaterAid.
Överdel 129:- Underdel 98:-
Klicka på bilderna för större format.




Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0