God morgon!

Klockan är inte ens halv sju, men vädret utanför lurar mitt huvud så jag känner mig rätt pigg. Strålande sol och än så länge knappt någon vind. Upptäckte precis att jag inte alls kan ta det lugnt i helgen som jag trodde, vi hra en inlämningsuppgift tills nästa onsdag som jag måste göra då. Måste hitta på en bra matematisk aktivitet som utgår från en dagstidning. Not so nice. Men först ska jag idag sitta i en grupp på 30 okända människor och berätta fritt i 3-5minuter, överlever jag det har vi fortfarande grupparbetet att fixa med redovisning på torsdag. Har jag nmnt att det är en del att göra? Uppdaterar när jag kommer hem ikväll någon gång =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0