I did it!

Peter och jag tog bussen till skolan, hämtade ut tentan och käkade på Subway. Fick 16 poäng av 18, är jättenöjd med tanke att jag skrev den på smärtstillande under en njurstenskänning. Man kunde inte få högre än G på den, men det resultatet innebär att jag får ett VG på hela svenskakursen! Hurra, hurra, hurra! Köpte några praliner på Anneli K för att fira.

Köpte hårsnoddar och ett hårband med pärlor på. Stod länge och funderade på vilken mascara jag skulle köpa, men fick till slut med den här hem:


Max Factor False Lash Effect. Åhléns hade specialerbjudande på den, så den kostade 155:- istället för 170:-. Har aldrig testat denna, men är väldigt nöjd med Max Factors andra jag har provat, så det blir kul att se om den här är lika bra.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan vi ska städa lite =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0