I survived =)

Efter 9 intensiva timmar i skolan börjar jag nästan känna mig levande igen. Har bara varit hemma i en och en halv timme. Redovisningen i slutet av dan gick ganska bra, vi kände oss iaf nöjda med tanke på hur upplägget idag har varit. Nu ska vi bara skriva rent planeringen och maila in senast tisdag. Dessutom blev den andra inlämningsuppgiften flyttad från nu på torsdag tills torsdag 28/5. Vi fick alltså en hel vecka till på oss. Detta innebär att jag nu har 5 (!) nästan helt lediga dagar framför mig. Helt underbart!

Nu ska jag strax lägga mig i ett bad med Svartvinbärs - och rosenbadsalt som kom idag i mitt paket från eleven.se. Precis vad jag behöver efter denna uttröttande dag.

Hade sett fram emot sovmorgon imorgon, men (tyvärr) ska jag vara på Akademiska kl. 08 och ta prover. Mttr. Får sova ut på torsdag istället =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0