I'm back

Har varit lite tomt på bloggen ett par dagar, men nu är jag tillbaka. Idag har vi hunnit med en hel del. Peter och jag skuttade runt på stan i förmiddags för att fixa de sista grejerna här i Uppsala inför bröllopet. VI hade riktigt kul, letade priser till en liten tävling vi ska ha =) Dessutom köpte vi material till gästboken, vi höll nästan på att glömma bort den mitt i allt annat...

Eftermiddagen tillbringade jag med att ta igen det allra sista från i höstas, och som tur var var det dels en givande lektion i sig, dels vi vi höra en massa bra saker från läraren (som är från Falköping!) och ta del av hennes minst sagt gedigna erfarenhet. Hon berättade en sak som gjorde mig så arg och upprörd att jag blir arg nu bara av att tänka på det. Kanske tar upp det i ett eget inlägg, får se. Men nu är jag iaf helt klar med AUO1, vilket känns sååå skönt!!!!


Sedan har jag läst igenom arbetslagets aktivitetet och gett feedback, finslipat min egen och nu står det två pajer i ugnen. Det luktar väldigt gott!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0