Löften - det börjar närma sig

15 dagar kvar. 15 dagar, var tog tiden vägen? Imorgon om två veckor är det dags, åh va det ska bli roligt! Vet inte vad jag ser fram emot mest, den ganska korta ceremonin när vi faktiskt gifter oss, eller festen efteråt. Tror nog det är festen efteråt, med all god mat, familj och vänner som vi firar tillsammans med. Är verkliigen glad över tat jag fick igenom garageidén, det är perfekt! Och definitivt mer Peter och Lisa än en hyrd bygdegård. Känns väldigt bra att göra det hemma också.

Idag har jag skrivit klart mina löften. Tror jag. 102 ord blev det, och jag känner mig väldigt nöjd. Ville att det skulle bli personligt, men inte för sockersött, eller hur man nu ska säga. Tror jag lyckades, fick iaf fram det jag ville säga, och det är ju det som är viktigast =) 


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0