Mitt i ett Äventyr

Peter och jag kom precis hem från ett litet äventyr. Det var hur kul som helst och vi båda är lite lagom endorfinhöga just nu. Tänker inte avslöja vad vi har gjort, hihi, men vi kommer nog försöka göra om det nästa vecka.

Förmiddagen gick åt till att baka bagels, som vi sedan fryste in inför kommande vecka. Fast först åt vi två nybkade var med vitlöksfärskost, rödlök och gurka. Mums! Kan säga att de blev ännu bättre än sist vi bakade, prövade ett annat recept denna gången, lite enklare och degen blev mycket smidigare. Bytte ut en del av mjölet till fullkornsdinkel så de blev lite matigare och nyttigare. Perfekt resultat!


Nu ska vi fundera ut vad vi ska äta nu ikväll... Peter mumlade något om kinamat, men jag vet inte riktigt m jag känner för det faktiskt (nej, jag är inte sjuk). Är mer sugen på cider oh jordgubbar. Iofs ingen direkt middag, men gott är det =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0