Once again, stubbornness has conquered

Idag har varit en både kul och intressant dag. På ren envishet gick jag till skolan full av smärtstillande. HAde förvarnat att jag skulle vara lite seg idag, men det gick ganska bra ändå. Mari, Karin och jag gjorde en skalenlig modell av ett usb-minne från Lärarförbundet. Det var ganska klurigt först, men till slut fick vi till det. Vi mätte, ritade, klippte, klistrade och målade. Jag avr minst sagt långsam i min tankegång,  men det gick utmärkt ändå, blev snarare en del skratt pga det.
När vi bara hade en sak kvar att måla och själva ihopsättandet fick jag ge mig och ta mig hemåt. 
Väl hemma fick jag i mig lite mat, sen somnade jag tills nu. Hade fått ett mms från Mari, med en bild på vår ursnygga modell. Enligt bildläraren var det ett mvg! Hihihi, vad bra vi är =)
Och allt tack vare ett bra utfört samarbete. Hurra för oss!
Nu står den utställd i ett fönster på skolan, så alla kan beundra den. Lovar att ta ett kort så ni också får se ordentligt.

Imorgon ä det tandläkaren som gäller kl 0700, lever jag efter det ska vi träffas och skriva, annars får jag ta mig hem och skriva min del hemifrån. Men det löser sig nog. Nu ska jag se på Top Chef!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0