Vilken dag!

Är nästan helt slut! Började dagen med tre timmars grupparbete, vi blev färdiga och hann prata massa annat också. Sedan blev det berättandeövningen från i höstas. Gick faktiskt väldigt bra, trots (eller pga) ett impulsivt byte av berättelse precis när jag gick upp för att berätta. Jag var nummer två, sedan var det bara att sitta och lyssna i tre timmar. Fick höra några riktigt bra sagor, särskilt en variant på Rödluvan, men det blev ändå väldigt segt.

När jag kom hem var jag jätteseg och väldigt hungrig, hann bara få i mig en drickyoghurt till lunch. Peter var också jättehungrig, så vi bestämde oss för kinamat. Kan verkligen rekommendera det nya lilla kinastället i Flogsta. Har ingen aning om vad det heter, men det går inte att missa. Ligger vägg i vägg med tobaksaffären som ligger bredvid Ica Väst. Dessa tre utgör alltså Flogsta centrum, fniss. Mycket prisvärd mat, och urgulliga människor som har det. Man får välja vad man vill ha, och räcka fram en lapp med rätt nummer, eftersom de inte kan svenska och knappt någon engelska. Men de hade lärt sig någa fler ord sedan vi var där sist =)

Nyss ringde även min syster, lite lätt panikartat (?) och korsförhörde om bröllopet, vilka uppgifter, när/hur/var de ska utföras etc. Men hon verkade lite lugnare när vi pratat klart. Tror jag, haha. Idag kom även vårt bröllopsparaply, och presentkorten på H&M. Peter började genast kolla in deras hemsida eter sina shorts, men de finns tydligen bara i affär. VI ska ta oss en titt fredag eftermiddag när jag fikat klart med Ana.

Resten av kvällen kommer tillbringas med Ocean's Thirteen och bad framtill 21. Grey's Anatomy är äntligen ikapp oss! *weeeee* Var längesedan vi såg det nu, ska bli spännande att se vad som händer =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0