Fallet med den försvunna överföringssladden

Igår ägnades en stor del av dagen åt att rulla och steka köttbullar. 143 stycken närmare bestämt. Kameran var snäll och samarbetade, men tyvärr så är nu istället överföringskabeln på vift så innan den är upphittad blir det inga bilder. Det var julköttbullarna som fixades igår, mest för att tiden fanns, vilket den int kommer göra längre fram.

Idag ser det ut som om jag måste springa runt på ett par bibliotek. Hurra, inte. Och jag kan inte börja nu eftersom jag vill se om mattetentan äntligen är rättad, expeditionen på ILU öppnar 12.30... Segt med andra ord. Det vore skönt att veta resultatet innan jag går på VFU, och helst innan en ev omtenta (som jag inte har en aning om när den är).

Annars blir det att ta det lugnt i helgen och förbereda mig inför VFU:n.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0