Redo för VFU?

Helgen har varit ganska lugn, igår var det mycket läsande, och idag har vi rollspelat sedan 12. "Kastade ut" Henrik, Åsa och Cirrus för en timme sedan, så jag skulle hinna med att fixa det sista inför morgondagen. Alarmet står på 04.45. Minst sagt skrämmande... Men det ska nog gå bra. Hade känts väldigt mycket roligare om jag sluppit restid på dryga 3 timmar om dagen, men det är bara att bita ihop. Ska iaf bli spännande att se vilka åldrar som finns på avdelningen jag ska vara på, och om jag ens lyckas hitta dit... Tänkte skriva ut en karta från ENiro nu, innan det blir kvällsmat och lite slappande framför teven.

Skriver imorgon när jag kommit hem...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0